14 Mayıs 2011 Cumartesi

İlk Dövmemi Yaptırdım

Evet, dün Eskişehir'deki son günümdü ve gider ayak dövme yaptırdım. Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere daha önce ne yaptıracağıma karar vermiştim. Dün öğleden sonra buluştuk dövmeci Mehmet Masatoğlu ile (bizim Utku reyizin çok yakın arkadaşı). Dövmenin çıktısını alıp, onun evine geçtik. Üzerimize rahat bir şeyler giydikten sonra işe başladık.

İlk önce taslak olarak hazırlandı dövme. Sonra özel bir madde ile koluma geçirildi. En sonunda da dövme makinesi ile üzerinden geçildi. İlk önce dış hatlarını yapıp, daha sonra 2 kez üzerinden geçti. Yaklaşık 20 dakika falan sürdü. Sandığımdan bayağı bir kısa sürdü.

Acıyı çok merak ediyordum. Gerçekten acıdı yahu. Kemikliydi bölgenin yarısı, kemikli yere geldiğinde fena sızlattı valla. Dayanılmıcak bir acı değildi ama kötüydü yine de.

Paticik forumdaki geyikler hariç dövme beğenildi. Düşüncelerini dikkate aldığım insanların ve özellikle de benim beğenmiş olmam yeterli tabii. Beğendim ve seviyorum.

Mehmet Masatoğlu ve Utku Tan Çağlan'a teşekkürler.

Dövmeyi görmek isteyen arkadaşlarıma caps atabilirim ancak buraya koymayacağım. Nedeni ise gösterip direkt yorum alabilmek, buraya koyarsam yorum alamam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder