24 Ekim 2011 Pazartesi

Okul - Dizi - Hayat

Evet. Uzun zaman olmuş bloga yazmayalı. Her gün bir şeyler yazdığım günleri hatırlıyorum. Bu ay ise sadece bir tane yazmışım. Bu da ikincisi oluyor.

Ek Yerleştirme sonuçları açıklandı. Tuğçe Şakar ile yaptığımız planlar vardı ve bu bağlamda Nazilli çıkmasını istiyordum. İlk tercihim Nazilli'ydi ve Nazilli geldi. Hem de aynı bölüm. Adnan Menderes Üniversitesi, Nazilli Meslek Yüksekokulu, Menkul Kıymetler ve Sermaye piyasası. Planlarım uzun zaman sonra düzgün bir şekilde gerçekleşiyor son 1 aylık dönemde. Bundan 1,5 hafta önce kayıt yaptırmak için Nazilli'ye gittim. Kaydımı yaptırdım pek bir zahmet harcamadan. Akabinde biraz gezindik şehirde ve ev baktık. Yaklaşık 2 saat aradık ev ve bir bok bulamadan geri döndük.

Dövmen olayım Michael reyiz!
Bu gece tekrar gideceğim Nazilli'ye. Bu kez ev tutmak ve derslere de girmek için gidiyorum. İlk Nazilli ziyaretimden sonra gözlemlerimi yazacaktım ama pek iç açıcı değildi gördüklerim, bu yüzden biraz daha gözlemlemek için sonraya erteledim o konuda yazmayı. O yüzden değinmeyeceğim ona. Muhtemelen gelecek hafta değinirim.

Yeni bir dizi arayışlarındaydım uzun zamandır. Bu bağlamda The Walking Dead'i denemeye karar verdim. Pilot bölümünü izledim ve beğenmedim. Akabinde Prison Break'i izlemeye niyetlendim, 3. kez. Daha önce de denemiştim izlemeyi ama sarmamıştı pek. Ancak bu kez öyle olmadı ve 5 bölüm üst üste izledim. Basketbol oynama saatim gelmese izlemeye devam ederdim. Basketbola gittim geldim, 2 bölüm daha izledim. Bu sabah 1 bölüm daha izledim ve şu an 9. bölüme geçmiş durumdayım. Uzun zamandır bu kadar tempolu dizi izlememiştim. Çok fena sardı Prison Break.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder