22 Kasım 2009 Pazar

Grup Çalışmalarına Hız Vermiş Bulunmaktayız

Evet. Bileceğiniz veya bilmeyeceğiniz üzere, yaklaşık bir yıldır müzik sektörüne el atmış ve amatör olarak bir şeyler yapmaya gayret göstermeye başlamış bulunmaktayım. Bunun sonucu ve getirisi olarak, geçtiğimiz eğitim öğretim yılının sonunda “Okul Gecesi” ismi adı altında yapılan gecede, grubumuz ile birlikte çalma şerefine erişmiştik.

O dönemde aklımızda yaz aylarında bir bar bulup, sürekli olarak bir barda çalmak vardı. Fakat bazı problemler neticesinde bu olay gerçekleşememişti.

Bu sene, işi baştan sıkı tutmaya karar verdik ve geçtiğimiz hafta çalışmalara start verdik. İlk olarak basit türkçe parçalar ile başlamaya karar vermemizin neticesinde, “Senden Daha Güzel” ile giriştik olaya. Ardından yabancı bir şeyler de çalmamız gerektiğine kanaat getirerek, “Seek And Destroy” ile devam ettik. Onun ardından türkçeye dönüş yaptık ve “Ah” üzerinde de çalışmalara başladık. Bu yıl, geçen yıldan farklı olarak çift gitara sahibiz, çift gitarın tüm nimetlerini kullanmak adına, “Sarı Çizmeli Mehmet Ağa” yı da çalışmalarımıza dahil ettik. Şu an için bu 4 parçaya yoğunlaşmış bir şekilde devam etmekteyiz çalışmalara.Hatta bugün bir de kayıt aldık, “Senden Daha Güzel” i çaldık.

Günlük tadında yazılar yazmayalı uzun zaman olmuştu. Aslında direkt olarak günlük tadında yazılar yazmak istemiyorumdum Şekerli Yoğurt’a fakat baktım ki siteye haftalardır yazı eklenmemiş, yazayım günlük olaylarımdan bir şeyler dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder