13 Temmuz 2009 Pazartesi

ÖSS 2009

Evet. Evet. Evet...

ÖSS sonuçlarının bugün açıklanacağını geçen gün öğrendim. Sabah heyecanlıydım biraz. Sanki gelecek sonucu bilmiyormuşum gibi. Belki bir sürpriz yaşarım umudu varmış gibiydi sabah içimde. 9:30'da açıklanıyor diye biliyordum sonuçları. Saat 9:30 oldu ama ÖSYM'nin sitesinde herhangi bir kıpırdanma yoktu. Bir kaç web sitesini gezindiğimde sonuçların 10:30'da açıklanacağını öğrendim.

Yine gereksiz bir heyecan seli içerisinde, o saati beklemeye başladım. Düşünüyordum acaba ne olacak diye... Bir yandan farklı düşünceler de vardı kafamda ama onlara biraz daha öznel olduğu için girmiyorum. Neyse... Saat geldi çattı. Winamp, Metallica'dan No Remorse'u çalıyordu.

Açtım sayfayı, TC Kimlik numaramı sordu haliyle. Yazdım. Olmadı. Hata verdi. Normal. Bir kez daha denedim ve sonuçlar karşımdaydı. Her şey tam beklediğim gibi, olması gerektiği gibiydi. Yetersizdi, komikti. =) Bu puanla ne yapılır ki? En fazla tercih formuna 24 tane 2 yıllık üniversite yazılır ve "ya tutarsa" diye pusuya yatılır :D. Aslında bende öyle yapacağım. Herkes bir şeyler öneriyor. 2 yıllığa gitmemi önerenler var; gelecek yıl tekrar denememi isteyenler var; sınav sisteminin değişeceğini hatırlatanlar; bu yıl her iki kişiden biri üniversitede diyenler... Düşüneceğim. Bolca vaktim var nasıl olsa. Bakalım neler olacak... Yazarım daha sonra olan gelişmeleri...

Ve son olarak; ÖSYM için gelsin:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder