9 Eylül 2011 Cuma

Back to the Future IV

Doktor, gökten inmekte olan bir
penise bakar gibi bakıyor.
Evet. Bugün itibariyle Back to the Future serisinin yeni bir halkasının çekileceği duyuruldu. Film 2012'de gösterime girecekmiş. Gerçekten bayağı bir mutlu oldum. Normalde sinema sektörünü pek takip etmem, çok fazla film izlerim ama takip etmem yenilikleri. Bu durum ise farklı. Back to the Future serisini özel bir şefkat ile sevmişimdir hep.

Bu haberin şerefine seriyi tekrardan izlemeye karar verdim ve bugün ilk iki partı izledim. Çok eğlendim. Neyse. Yazacak pek de bir şey yok aslında. Niye bu yazıya başladığımı zaten pek kestiremedim şu an. Sanırım Back to the Future'a olan sevgimin ve saygımın göstergesi olan bir yazı bulunsun istedim blogta.

Yeni filmin trailer'ı da var bir tane. Onu da koyalım buraya.



Edit: Yalanmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder