20 Ocak 2012 Cuma

Dergilerimi Buldum

Bir zamanlar deli gibi dergi okurdum. Abone olmayı bile düşündüğüm zamanlar olmuştu çünkü her ay alıyordum zaten. Ama babam yanaşmıyordu niyeyse. Zaten kültür adına yapılan her türlü gelişim faaliyetine karşı çıkan bir yapısı var. Her neyse, alırdım ben her ay dergimi. O zamanlar çok fazla hevesliydim oyun dünyasına. Öyle ki hem yazarlık yapıyor, hem oyunları enine boyuna takip ediyor hem de güncel ve yeni çıkan oyunları oynayarak fikir sahibi oluyordum. Gerçekten başarılı bir takipçiydim. Ayrıca yazarlık yapmam sebebiyle oldukça aktiftim de...

Üşenmedim, sırf buraya koymak için
 dergileri yanyana dizip fotoğrafını çektim.
 Ne kadar hoş  görünüyor.
Yaklaşık 2 yıldır oyun dergisi almadım. Veya daha fazladır, tam hatırlamıyorum aslında. Geçmişte aldığım onca derginin varlığından haberdar değildim, unutmuşum hepsini. Dün babaannem "şu kitaplara bak, atılacak olanları atalım" dedi. Ben de gittim bakmaya. Bir de ne göreyim. Benim dergiler... Hepsi duruyor. Atılmamışlar. Babaannem saklamış bir koliye koyarak onların hepsini. Oldukça sevindim bu duruma. Resmen bir tarih vardı o kolinin içinde.

İlk dergi incelemem.
Level'ı karıştırdım biraz. İşgal isimli köşeye takıldı gözüm. WASP konserini anlatmış yazar. Dergiyi aldığım dönemde metal müzik ile uzaktan yakından alakam yoktu. Şu an ne kadar sağlam bir metal müzik müdavimi isem o zamanlar bunun tam karşıtı bir durumdaydım. Haliyle ne WASP'tan ne de orada anlatılan şeyden haberim ve alakam vardı. Şu an okuyunca o kadar güzel geliyor ki anlatamam. Yok böyle bir duygu.

Haziran 2009, Level'daki ilk ve tek
incelemem.
Dergileri biraz karıştırdıktan sonra kendi yazdığım yazılar geldi aklıma. Gamepro'nun Aralık 2006 sayısında iki tane incelemem yer alıyordu. İlk defa bir dergide o zaman bir yazım yayınlanmıştı. Okudum yazdıklarımı, bayağı bir vasatmış =D. 15 yaşında o kadar oluyor tabii, kendime toz konduramam bu konuda. Bir ara Türkiye'nin en genç yazarı diye piyasaya çıkan bir çocuk vardı, 17 yaşlarındaydı. Bakın bana, ben 15 yaşındayken Gamepro'ya yazmışım. En genç yazar benim demek ki.

Bunu okula götürüp insanlara
gösterdiğimi hatırlıyorum.
Şu an karar aldım. Tekrar dergi almaya başlıyorum. Ocak 2012 tekrar dergi almaya başladığım ay olmuş olacak. Belki 10 sene sonra şimdi almaya başlayacağım dergilere bakar ve şu an yaşadığım duyguların benzeri duygular yaşarım. Evet, muhtemelen yaşarım.

Bu arada son olarak dergilerin arasında bir çok not tarzı kağıt buldum. Çok ilginç şeyler çıktı. Bunun yanı sıra Google'dan bana gelmiş bir mektuba rastladım. Google Adsense ile ilgiliydi ve para ödemesiyle ilgili talimatlar yazıyordu. İşin ilginç yanı ben bu mektubu aldıktan 1 hafta sonra Google Adsense hesabım ban yemişti. =D İçindeki 27 dolar da, böylece güme gitmişti. Ahah. O günden beri engelliyim Adsense sisteminde.

2 yorum:

  1. Selamlar
    Dergilerine kavuşman çok güzel. Çoğu kişinin akrabalarının bunları atma eğiliminde olmasına rağmen sizinkilerin bunu saklaması senin için çok büyük şans.
    GamePro Dergisi'nin Fifa 07 kapaklı sayısının tarihi nedir ? İkinci dönem Gamepro Dergisinin son sayısı ocak 2007 mi ? Bir de eğer biliyorsanız ilk dönem GamePro Dergisi kaç sayı çıkmıştı acaba ? Ben 26 diye biliyorum.Doğru mudur ?
    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Hatta hala duruyorsa bu sayıyı sizden almak isterim. Aradığınız bir şey varsa hediye edebilirim :D. Elinizde fazla olan sayı varsa da takas edebiliriz belki.
    Şimdiden çok teşekkürler.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Face'den de yazdım bu arada.Diğer kutuna düşmüş olabilir :D.

    YanıtlaSil