9 Ocak 2012 Pazartesi

Fetih 1453

Film gerçekten gümbür gümbür geliyor. Hayatımda ilk defa bir türk filmini heyecanla bekliyorum. O derece büyük bir beklenti içine sokuyor film bizleri.

Şu an yayınlanan iki tane fragman var ve ikisi de gerçekten oldukça başarılı. Yabancı sinema ile kıyaslarsak tabii ki biraz vasat kalıyor gibi ama filmin Türkiye sınırları içerisinde çekildiğini düşünürsek gayet başarılı buldum ben.

Ancak filmi ingilizce çekmiş olsalar daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum. Sadece Türkiye için değil tüm dünya için izlenilebilir bir film olabilirdi bence. Hatta ingilizce çekip, üzerine bir de Hollywood'tan sağlam bir aktör getirip başrole koysalardı tadından yenmezdi. Ayrıca ben anlamıyorum bu durumu. Niye Türkçe çekiyorsunuz arkadaş filmi? Bu film ne olursa olsun Türkiye sınırları içinde zaten iş yapar, gişede oldukça tatmin edici sonuçlar alır. Çek ingilizce, koy türkçe dublajı; yine herkes izler. Bir şey farketmez yani.

Sonuçta bir Troy'u, bir 300 Spartalı'yı yunanca çekmiyor mesela adamlar. İşte bunu düşünecek kapasite yok bizimkilerde. Gerçi Recep İvedik'in yapımcısından geldiğini düşünürsek filmin, buna da şükür demek lazım. 2 ayda Recep İvedik çekip gişede başarı elde etmek yerine, 2-3 senelik bir uğraş ile Fetih 1453'ün altına girmiş olmaları oldukça güzel.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder