30 Ocak 2012 Pazartesi

Teşekkürler Kamil

Bu hafta maçlarda görev alacak hakemler açıklandığında zaten söylemiştim bu hafta puan kaybedeceğimizi. O yüzden pek şaşırmadım. Mustafa Kamil Abitoğlu ne zaman yüzümüzü güldürdü ki? Gerçi yüzümüzü güldürmesine gerek yok, sadece tarafsız bir yönetim gösterse yeterdi. Cüneyt Çakır'dan sonra ikinci Anti-Beşiktaş'cı hakem olarak görüyorum zaten kendisini hep.

Yaptığı çok bariz ve direkt olarak sonuca etki eden bir kaç hatayı yazıp bitireceğim.


  • Golde ofsayt vardı. Öndeki adam aktifti ve topa hamle yapmıştı.
  • Fernandes'in ilk sarısına anlam veremedim. Çok ucuz diyeceğim ama ortada bir şey yok. 
  • İkinci sarıya baktığımızda da öncesinde Fernandes'in dayak yediğini görüyoruz. Ne hikmetse bir sen göremedin.
  • Topu bariz bir şekilde eliyle kesen Pekarik'e ikinci sarı kartı gösteremedin. Oysa ne de soğuk kanlıydın Fernandes'e ikinci sarıyı çıkartırken. 
  • Fernandes'e gösterdiğin ilk sarı karttaki pozisyonun daha serti bir pozisyon Quaresma ile yaşandı. Kayserili oyuncuya sarı kartı göstermedin.

Ayrıca sertliğe izin verip tüm takdir haklarını Kayserispor lehine kullanmana da söyleyecek lafım yok. Sizin gibiler yüzünden Türkiye'de futbolun gelişme ihtimali yok.

Son olarak, Ekrem Dağ ve Edu'nun takımdan tamamen siktir olup gitmesini; Simao ve Ernst'in biraz form tutmasını; ve Mustafa Pektemek'in ilk 11'de sahaya çıkmamasını istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder