27 Şubat 2012 Pazartesi

Nazilli - Okul - Basketbol - Gitar

Nazilli'ye tekrar döndüm. Kaş'a gitmeden önce tatilimin maksimum 3 hafta olacağını düşünüyordum ama öyle olmadı. Yaklaşık 1,5 ay kadar Kaş'ta kalarak tarihin en uzun sömestr tatiline imza atmış bulunmaktayım.

2 + 1 ve 17 watt çıkış gücü var. 
Dün yaklaşık 17:30 sularında Nazilli'ye geldim. Geçtiğimiz aylarda alamadığım ses sistemini aldım hemen gelir gelmez. Öyle ki otogardan eve gitmek yerine direkt çarşıya gidip ses sistemini satın aldım. Eve gelince ufak bir kurulum ve deneme safhasından sonra soluğu Galatasaray - Beşiktaş maçında aldım. Yol yorgunu olmam sebebiyle deli gibi başım ağrıyordu. Sağolsunlar, maçtan sonra bu ağrıyı ikiye katladılar. Eve geldim, gelir gelmez uyudum.

Bugün sabah ilk iş olarak ikinci dönem ders kayıtlarımı yapmak için danışman hocamın yanına gittim. Fakat kadın ortalıkta yoktu. Neyse, öğleden sonra tekrar gelirim diyerekten eve döndüm. Bir kaç saat sonra tekrar gittim, kadın yine yok. Derse girmiş... Eve gittim, 1 saat sonra tekrar gittim. Bu sefer denk getirdim ve verdim dekontumu. Ders kayıt kağıdını da imzaladıktan sonra çıktım.

Seçmeli Havuz Dersi olarak Basketbol'u seçmiştim. Bugün ilk defa dersine gittim. Eğlenceliydi. Saçma sapan koşu yaptık ilk olarak. Daha sonra turnike attık. Ve son olarak maç yaptık. Sınıfta ders işlemekten iyi olsa da pek tat aldığımı söyleyemem. Cuma günü basketbol takımı antremanını iple çekiyorum. Antremanda keyifli oluyor oynamak. Maç yapıyoruz genellikle çift pota ve hoş oluyor.

Bu arada çok yakında Youtube ve Facebook'ta cover videolarımı paylaşmaya başlayacağım. Ses sistemini zaten bu yüzden aldım. Kameramı da getirdim Kaş'tan. Güzel güzel çalıp kaydedeceğim ve paylaşacağım. Aşağıdaki hatun gibi videolarım olacak yani.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder