9 Nisan 2009 Perşembe

Aşı Olduk

Bugün okulda yine tuhaf olaylar döndü. Aslında pek tuhaf sayılmaz ama tuhaftı işte, ne bileyim... Yaklaşık 2 hafta önce bize bir form vermişlerdi ve daha önce olduğumuz aşıları işaretlemiştik. Aslına bakarsanız, form direkt Hepatit B ve Kızamıkçık aşısı olup olmadığımızı anlamak üzere hazırlanmıştı. Bu formun tesliminden 2 hafta sonra, yani bugün; hemşireler okula intikal etti. Lise 1'ler hariç tüm okula aşı yaptılar. 12. sınıf olarak bizi sona bırakmışlar. Uzunca bir süre hemşirelerin gelmesini bekledik. Bu bekleyiş o kadar stresliydi ki, herkesin eli ayağı titriyordu. Herkes soğuk kanlıymış gibi dimdik oturuyordu sırasında. Bende ilk başlarda öyleydim ama ilerleyen dakikalarda herkes çözüldü ve aşıdan tırstıklarını dile getirdiler. Bu bekleyiş dakikalarında çok sağlam geyikler döndü ortada. Bir şahısla sürekli dalga geçildi. Kendisine şu tarz laflar edildi:
  • Senin için paytar getirmişler.
  • Buna tabanca ile vuracaklarmış; hani hayvanları bayıltmak için vuruyorlar ya, ondan.
  • Korkudan rengi soldu salağın.
  • İnşallah enfeksiyon kapar da geberirsin.
  • İnşallah iğne kolunda kırılır, içinde kalır öyle.
Güzeldi. Eğlendik. Hedonistim abi, eğlendiğim an benim için iş bitmiştir. Gerisi umrumda değil. Bunun dışında şöyle bir diyalog yaşandı ki, o da bizleri gülmekten adeta yardı:

- Hoca: Korkuyor musun len?
- X Öğrencisi: Ne korkacağım hocam... İsterlerse başından (penisinin başından bahsediyor) vursunlar...

Bu da güzeldi. Güzel espriydi... Takdir ediyorum. İsim yazmıyorum farkettiyseniz... Sonra aşırı ilgi ile birlikte çok garip sonuçlar doğurabiliyor bu durum. Neyse...

Bunun yanında bir diğer ilginç durum, bir 12. sınıfta öğrencinin birinin bayılmasıydı. Bayıldı öküz gibi herif. Ulan kalıbından utan. Sınıfın kapısından içeriye bir baktım, çocuğu sıraya dayamışlar, ceset gibi uzanmış yatıyor. Leş gibiydi. Koku olarak değil durum olarak. İlginçti. Herkes başının dibinde duruyordu, pek üzüleni yoktu. Demek ki sınıftaki herkes onun ölmesini istiyor. Evet evet, güzel bir çıkarım yaptım. Süperim...

Aşı olayını komple atarsak, bugün geçen hafta girdiğimiz deneme sınavının sonuçları geldi. Beklediğimin üstünde bir puan almışım. Puanımı burada açıklamayacağım ama güzel yani. Ben bu kadar yüksek puan beklemiyordum... Yani tam olarak yüksek sayılmaz ama beklentileriminin üstünde işte... Öf anlayın a.q...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder