16 Nisan 2009 Perşembe

Opeth Konseri İçin Antalya Yolcusuyuz

Yarın sabah saat 7:00'da Antalya'ya gidiyoruz. Temel amaç olarak Opeth konseri için gidiyoruz ama daha bir çok amaç var. Opeth konserine belki girmeye de biliriz. Hiç belli olmaz. Yarın gidip, Cuma gecesi geri döneceğiz. Son anlarda gidip gitmemek konusunda tereddüt ettik, acaba gittiğimize, 2 günümüzü orada geçireceğimize deyecek mi diye düşündük ve en sonunda kafamızı bulandırmanın yersiz olduğuna ve gitmekte doğru yaptığımıza karar verdik. Umarım "ulan keşke gelmeseydik" demeyiz.

Bunun yanında bugün ilginç bir olay yaşandı. Level'dan bir mail geldi ve bir yazı yazmamı istediler. Teslim tarihi olarak da 18 Nisan'ı belirlemişler. Fakat yarın Antalya'ya gideceğim ve 17 Nisan gecesi döneceğim için bu yazıyı yazabilmeme imkan yoktu. Bunu belirten bir cevap attım. Umarım bu güzel şansı elimin tersi ile geri tepmiş olmam. Uzun zamandır böyle bir şans bekliyordum, şansı yakaladım ama şanssız bir zamanda yakaladım. Kötü oldu bu...

Edit: Konser mekanı bizim kaldığımız yere çok uzak olduğu ve başlama saati de gece yarısı olduğu için konsere gitmedik.

Edit 2: Bu olay çok net hayatımın en büyük pişmanlıklarından biri. Nasıl gitmem lan ben bu konsere?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder