27 Ekim 2009 Salı

Metal Gear Solid: Philanthropy


Dün, gecenin ilerleyen saatlerinde sıkıntıdan patlamak üzereyken film izlemeye karar verdim. Online film izleme sitelerinden herhangi bir tanesine girerek, son eklenen filmlere gözattım. Bu sırada dikkatimi Metal Gear Solid: Philanthropy çekti. Hemen tıkladım ve izlemeye başladım.

Film yaklaşık 60-70 dakika sürdü. İzlerken ciddi anlamda sıkıldım, bunaldım, “bu mu lan yani?” dedim. Aksiyon yok denecek kadar azdı, olaylar biraz karmaşık gibi duruyordu ki sanırım bu durum filmin sunumunun iyi yapılamamış olmasından dolayıydı. Cidden filmin sonunu zor getirdik.

Filmi izledikten sonra film hakkında yapılan yorumları merak ettim. Açtım Uludağsözlük’ü, başladım okumaya. Film meğer bir fan filmiymiş. Evet, fan filmi. Yaklaşık 10 bin euro bütçe ile çekilmiş ve hiçbir kar amacı gütmüyormuş. Bu bilgiyi öğrendikten sonra dumur oldum. Bir fan filmi için olağanüstüydü bu film. Ciddi anlamda olağanüstü. Çok şaşırdım ve “adamlar yapıyor abi” dedim kendi kendime. Tebrik ediyorum, gönüllü kar amacı gütmeyen yapımcı firma Hide Division’ı. Allah her oyuna, filme ve karaktere böyle hayırlı fanlar nasip etsin. Alkışlıyorum =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder