7 Nisan 2011 Perşembe

Ne Oldu Ne Bitti?

4 gündür Eskişehir'de tek başımayım. Aslına bakarsanız sevdim biraz da bu yaşamı. Yalnız yaşamak güzel gibi. Bazı boktanlıkları oluyor olsa da hoş. Zaten hep merak etmişimdir nasıl bir şey olur diye ve tatmış oldum böylece.

Çizim kursuna devam ediyorum tabii bir de... Yavaş yavaş çizmeyi sevmeye başladım sanki. Daha çok çizmeye yoğunlaşabiliyorum. Bunun yanında artık çok çabuk sıkılma durumum da ortadan kalktı gibi. Gereksiz bir hızlı çizmeye çalışma durumum vardı, onu da aştım gibi. Keyif alıyorum artık biraz olsun. Olayı çözdüğüm için olsa gerek bu durum. Artık görme konusunda bir problemim kalmadı gibi. Karşımda gördüğüm şeyi çizgi kalitesi iyi olmasa bile benzer şekillerde kağıda aktarabiliyorum. Hoca gelip "sil bunu" demiyor en azından. Böyle olunca da alıp başımı gidiyorum, kendim birilerinin telkini ve uyarıları olmadığında daha iyi çalışıyorum.

Alet böyle bir şeydi...
Bugün Eskişehir'e bir arkadaşım geldi Ankara'dan. Daha önce de İstanbul'dan gelen olmuştu ancak onunla problemler yaşamıştık fazlasıyla. Neyseki bu kez öyle olmadı. Hoş ve eğlenceli zaman geçirdim diyebilirim. Eskişehir'de hep aynı şeyleri yapıyor olduğum için biraz farklılık yaşamak cidden iyi geldi. Evden atölyeye, atölyeden eve durumu çok baymıştı. Atölye demişken, geçtiğimiz gün atölyeye biri geldi ve elinde 60-70 yıllık bir pikap vardı. O aletten Beatles ve Deep Purple dinledik. Oldukça hoş anlar yaşadık cidden. Ama ne yazık ki alet 3-4 parça dinledikten sonra bozuldu. =D

Bu arada Paticik forumdaki banımın da bugün kalkması gerekiyor. Acaba geri dönsem mi diye düşünüyorum. Ne yapsam acaba...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder