14 Nisan 2011 Perşembe

Web Tasarım'a Dönüş Yapıyorum

Evet, geçtiğimiz günlerde bir yazı yazmıştım ve bu yaz ile ilgili planlarımdan bahsetmiştim. O yazıda fazla detaya girmemiş ve daha yüzeysel takılmıştım. Bu yüzden Kastasarim.net konusuna girememistim. Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere aylar önce "web tasarım" olayına geri dönme kararı almıştım. Bu bağlamda Kasaydinhaber.com adresli web sitesinin tasarımını yapmış ve Kaş Aydın Haber'e ücretsiz olarak hibe etmiştim. Kendileri de yaza doğru benim "web tasarım" konulu reklamımı yapacaklardı. Zaman geldi.

Şöyle bir şey sitenin görüntüsü.
Kuru kuruya reklam koyup, adımı soyadımı yazdırıp, numara koydurmak yerine direkt olarak bir kurum havası vermek istedim. Bu yüzden Kastasarim.net'i açtım. Sitenin tasarımı pek güzel olmadı ancak yine de bana kazanç getireceğini düşünüyorum. Sonuçta reklam konusunda sıkıntı yaşanmayacak, Kaş Aydın Haber gerçekten geniş kitlelere hitap ediyor Kaş ve çevresinde. Direkt olarak benim reklamı görenler siteye akacaklar. Biraz takıldıktan sonra da benim numaramı görüp arayacaklar.

Teorik olarak gayet basit ve işlevsel bir plan bence. Çoğu zaman teoride güzel ve akılcıl gelen şeyler pratikte gerçekleşmiyor ancak bu kez olacak bence. 2-3 site işi alsam yeter zaten. Tüm yazı geçirecek kadar birikim yaparım vallahi 3 site yapsam ve harika olur. Ayrıca yeni bir gitar almak istiyordum, onu da gerçekleştirebilirim bu sayede.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder