14 Nisan 2012 Cumartesi

Sahnelere Dönüş

Çok çok uzun bir aradan sonra tekrar sahne heyecanı yaşadım. Gerçekten şu sıralar hayatımda pozitif bir ivme var. Geçen sene de aynı bu aylarda benzer bir ivme kazanmıştı yaşantım ama daha sonra yine boka sarmıştı. Umarım bu kez yine aynı olmaz.

Mekan burası. Hoş bence.
Tamamen tesadüfi bir biçimde Cenk ile tanıştım. Kendisini zaten Basketbol seçmeli dersinden tanıyordum. Pek fazla muhabbet etme şansım olmamış olsa da, yolda görünce selam verecek kadar tanışmış olmuştuk işte... Her neyse, onun yurtta bizim sınıftan bir arkadaş (Engin) ona benden bahsetmiş. O da zaten solo gitarist arıyormuş ve hemen mesaj ile yoklamış beni. Daha sonra mesajlaşmamız sonucunda konuştuk anlaştık derken bir anda grup olmuş olduk. Cenk'in çocukluk arkadaşı Oğuz var yanında, o da davul çalıyor. Cenk zaten hem vokal hem ritim gitar. Kaş'ta hep böyle bir eleman aramıştım ama bulamamıştım. Ritim konusunda yük olmayacak bir vokal her zaman baş tacıdır gönüllerde. Cenk çok iyi ritimci gerçekten ama solo çalamıyor. O da hep benim gibi birini arıyormuş Nazilli'de. Çok fena uyuştuk kısa zamanda.

3-4 günlük bir çalışma ile 22-23 parçalık bir repertuar oluşturduk ve deneme mahiyetinde bir barda sahne aldık.  Bana göre rezil bir performans sergiledik. Ancak buna rağmen mekan sahibi bizi beğendi ve haftada bir günü bize vereceğini söyledi. Vizelerden sonra başlıyoruz çalmaya devamlı. Ölümüz bile beğenildiyse, tam randıman versek neler olur düşünemiyorum.

Bu bar programı için tarzımdan taviz vermek zorunda kaldım. Çoğunlukla pop çalıyoruz, pop çalmasak bile pop  havası olan soft rock takılıyoruz. Gerçi bizim cover'lara akustik cover demek lazım.
Böyle bir grubun varlığından haberdar
değildim. Taşaklılar sanırım bayağı.

Albüm Falan Durumu Var
Evet, albüm falan durumu var şu sıralar. Cenk'in yakın bir arkadaşı, bilmem ne müziğin bilmem ne bilmem nesiymiş; bize albüm yapabileceğini söyledi Cenk'e. Tabii biz direkt balıklama atladık. Yaklaşık 1 haftadır beste çalışmaları yapıyoruz. Gerçi daha çok ben yapıyorum, belki diğer elemanlar da yapıyordur ama pek duymuyorum onlardan bir şey. Ben gitar ile melodi kasıyorum sürekli. Şu an güzel bir şey yakaladık ve güzel bir beste çıktı bizce.

Bahar Şenlikleri
Okulun bahar şenliklerinde de sahne alacağız. Bugün verdim grup şarkı ve eleman listelerini. Hoca bunu Aydın'a gönderdi. Oradan kabul cevabı gelirse Aydın'da merkez kampüste sahne alacağız. Çıkmazsa, sadece Nazilli'de sahne alacağız. Aydın'da çıkamasak bile Nazilli'de çıkmak da fena sayılmaz benim açımdan. Ayrıca grup olarak Kolpa'yı getirecekmiş bizim okul. Eğer onlar gelirse, biz alt grup olmuş olacağız. Fena değil hani.

Son olarak, bar sahnesinde sadece wah pedalı kullandım. 80 liralık Ashton wah pedalından aldığım tonları duysanız Cry Baby sanırsınız. O derece sağlamdı. Hepimiz şok olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder