24 Nisan 2012 Salı

Vizeler Sonrası Kaş

Evet. Nazilli'de çok uzun zaman kalınca insanda bir süre sonra bunaltı yapıyor. Akabinde bir kaç haftalığına Kaş'a gelip tekrar Nazilli'ye dönünce yenilenmiş hissediyorum. Nazilli boğmuyor, aksine güzel geliyor. Vizeler ile birlikte bunaltmaya başlamıştı Nazilli ve 3 gün önce geldim Kaş'a.

Bu çok güzelmiş.
Sezon henüz açılmamıştır diye düşünüyordum ama sandığımın aksine gayet canlı ortalık. Çok fazla değişim yok şehirde. Liseli gençleri kasıp kavurmaya devam eden Kaş'taki Rap akımı almış başını yürümüş son dönemde. En çok buna şaşırdım. Biz lise sondayken Egehan Çetinel ve Oğuzhan Tüfekçi'nin kendi imkanlarıyla rap yapmaya çalıştıkları bir yerdi Kaş. Şahsi kanaatimce Rap'i Kaş'a getiren onlardır ve şu an bu hale gelmesi belki de onların temeli atmasından ileri geldi. Evet bence böyle.

Kaş'ta basketbol oynamayı çok özlemiştim. Her gün gidiyorum yine basketbol oynamaya. Fakat eski tat yok. Çünkü eskisi gibi şut atamıyorum, Nazilli'deki potaya alışmamdan ötürü bayağı körelmiş şutum. Knicks'teki Walker'ın diz sakatlığı sonrası şutör olması gibi, Nazilli sonrası şutörlükten pota altı adamı olmaya kaymış durumdayım şu an. Memnun muyum bu durumda? Hayır. Muhtemelen yazın kendime gelirim diye düşünüyorum. Kaş'taki basketbolda yaşanan bir diğer farklılık ise sürekli tartışma olması. Sokak basketbolu karşılıklı hoşgörü ve nezaket çerçevesinde oynanmayınca çok boktan bir hal alıyor. Faul veya steps durumlarında kimse tartışma yapmaz, kimin lehineyse durum top ona verilir ve maç devam eder düz sokak basketbolunda. Ama bizim Kaş'ta ne zaman faul desem bir tartışma ortamı alıyor ortalığı. Kulisler toplanıyor, bilir kişi raporu alınıyor ve çoğu zaman ben haksız çıkıyorum. Gerçi haklı çıksam bile haksızmışım gibi muamele oluyor ama neyse...

Her neyse... Kaş'ta zaten bunların haricinde bir bok yok anlatacak. Nazilli'de son 1,5 ayımı her gün elimde saatlerce gitar ile geçiriyordum. Bu yüzden hazır tatile gelmişken tatilin bir anlamı olsun istedim ve tatilim boyunca elime gitar almamaya karar verdim. Şu ana kadar da gayet başarılıyım. Bu durum iyi oldu, kolum çok pis ağrıyordu son zamanlarda. O ağrıyan kısım tamamen iyileşmiş durumda.

Cuma günü bar programımız vardı normal şartlarda. Eğer bir değişiklik olmazsa Perşembe günü döneceğim Nazilli'ye. Programı bu hafta iptal etme durumları olabilir, eğer iptal olursa Pazar günü döneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder