1 Nisan 2012 Pazar

YGS - Gerzomat - Gitar

Bugün hayatımın dördüncü YGS'sine girdim. Aslına bakarsanız üçüncü YGS oluyor bu çünkü ilk girdiğim üniversite sınavının adı ÖSS'ydi... Her neyse, sınav gerçekten çok acayipti.

Okul evime bayağı uzaktı. Hava karlı
değildi, fotoğrafa aldanmayın.
Yıllar geçtikte insanın algısı kendiliğinden gelişiyor. Bu bağlamda lisede kavrayamadığım şeyleri şu an çok rahat ve kolay bir biçimde kavrıyorum. O yüzden bu sınavın çok kek sorulardan oluşacağını ve rahat geçeceğini düşünmüştüm ama yanıldım. Gerçekten oldukça zordu. Geçen sene bir kez okuyup geçtiğim Türkçe sorularını bu kez iki kez okumak zorunda kaldım ve idrak etmekte oldukça zorlandım. Bunun dışında Matematik'im normalde fena değildir ama bu sınavda bir bok yapamadım. Gerçi bu kez sınava girmemin sebebi Dil'den kendimi denemek olduğu için pek kasmadım Matematik'i. Daha çok Sosyal ve Türkçe'ye odaklandım. Muhtemelen fena gelmeyecektir onların sonuçları.

Patlak Sokaklar: Gerzomat
Uzun zaman sonra sinemaya gittim. Fragmanı beni oldukça eğlendiren ve güldüren bir film olmuştu Patlak Sokaklar: Gerzomat; ama film beklediğim etkiyi yapmadı. Bir kez bile yarıla yarıla gülemedim ne yazık ki. Hatta etrafımdakiler de gülemedi. Gerçi etrafımda film izlemeyen şahıslar vardı, ne zaman kafamı sola çevirsem kızın üzerine çuvallanmış bir sap gördüm mesela... Onun haricinde önümdeki mal kızlar da paso cinsellik tabanlı esprilerde kikirdeyip durdular. Sınıfta hocanın "cinsel ilişki" tarzı bir kelime kullanması ile bıyık altından gülen kızlar ile aynı kafada kızlardı bunlar. Evet, gerçekten öyleydi.

Gerzomat çok güzel bir fikirdi aslında. Yani işledikleri şey gerçekten etinden ve sütünden fazlasıyla yararlanılabilecek bir şeydi ama becerememişler. Kısa filmleri başarılıydı mesela ama uzun metrajda sıçmışlar resmen. Onun dışında iyi yan olarak Cem Yılmaz, Ata Demirer, Şafak Sezer ve Şahan Gökbakar'dan sıkılmıştık artık. Farklı insanların elinden çıkmış farklı bir komedi yapımı izlemek fena olmadı.

Gitar İşleri
Daha önce buraya yazmıştım; gitar cover videoları çekmeye başlayacaktım... En sonunda başladım. Hatta bayağı oldu aslında çekmeye başlayalı ama buraya yazma fırsatım olmamıştı. Şu an 11 tane cover videom yayında. Videolara ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz.

Bu arada bloguma yaklaşık 1 ay önce yeni bir domain satın aldım. Onu da bir türlü buraya yazma fırsatım olmamıştı, o yüzden değinmek istedim. www.feyyaz.us, muhteşem yeni domain'im. Hayırlı olsun bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder