13 Eylül 2009 Pazar

Durum Değerlendirmesi

Uzun zaman sonra bloguma yazıyor olmak güzel. Özlemişim diyemiyorum gerçi ama güzel yani...

Son bir aydır hayatım çok farklı bir yola girmişti. Kaş-Kalkan arasında mekik dokuyor, günümün en az 7 saatini Kalkan'da geçiriyor, 1 gün Kalkan'da 1 gün Kaş'ta kalıyor ve kaldığım yerler olan kendi evim ve teyzemin evini pansiyon gibi kullanıyordum. Ama her şeye rağmen güzeldi, bu durumdan şikayetçi değildim. Geçtiğimiz günlerde yaşanan talihsiz bir olay üzerine, son bir aydır içerisinde bulunduğum yaşam tarzından tamamen kendimi soyutlamak durumunda kaldım. Bu talihsiz olayın ne olduğunu bilen bilir, biraz aşırı özel bir durum olduğu için buraya yazma gereği duymuyorum. Hayatım zaten alt üst olmuştu son bir ayda fakat alışmıştım o yaşam tarzına; geçtiğimiz hafta başımızdan geçen olay sonrasında alıştığım o yaşam tarzından kopmak biraz zor oldu haliyle ama son 2 gündür kendimi toparladım diyebilirim. Şu an iyiyim, Kaş'tayım, bir çok şeyden kopmuş durumdayım ama halimden memnun gibiyim.

Eski yaşantıma geri dönmüş durumdayım şu an. Evimde bilgisayarımın başında, akşama kadar müzik dinleyerek, gitar çalarak ve çeşitli alternatif aktiviteler içerisinde bulunarak günlerimi geçirmeye başladım. Üniversite yolumun kapanmasından dolayı, ki kendi isteğim ve bazı yan sebeplerden dolayı gitmedim üniversiteye, bu sene dershaneye gideceğim. Sanırım gelecek hafta başlayacağım dershaneye.

Dershane dışında tabii ki net ortamında da yeni bir uğraş içerisine girmezsek olmaz. Bunun için de kolları sıvadım yepyeni ve marjinal bir site projesi ile geri dönüş yapacağım. Türkiye'de eşi benzeri olmayan bir site projesi bu. Gerçekten yabancı sitelere göz attığınızda da bu tarz sitelerin ne kadar az olduğunu göreceksiniz. Turnayı gözünden vurmuş bir proje olacak kanımca bu proje.

Bakalım neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder