2 Şubat 2011 Çarşamba

Notabilmeyenrockgitaristi.com

Bloguma yeni bir domain satın aldım. Blogspot üzerinden direkt olarak Google Apps sayesinde alışveriş yapılabiliyormuş, bende bunu kullanarak kredi kartı ile ödemeyi yapıp aldım domain'i. Fakat 24 saat olmasına rağmen hala domain aktif olmuş değil. Mail atmama rağmen hala cevap gelmedi. Aslında bir cevap geldi ama o cevap mail botundan geldiği için onu saymıyorum; ki orada söylenen her şeyi de yaptım zaten.

Kebirhost 10 dakikada host ve domain'i teslim ederken, Google'ın bu kadar uzun süre geçmesine rağmen işi halletmemesi bayağı sinirlerimi bozdu. Umarım sabah uyandığımda çalışmaya başlar site.


Son günlerde Haxball oynuyorum. Paticik Forum'da denk geldim bu oyuna ve fena sardı. Çok popüler o forumda. Turnuvalar falan düzenleniyor, onlara katıldım. 2vs2 olan bir turnuvaya katıldık mesela, rakibin tek oyuncusu eksik ve bizi yendik. Akabinde adamın partneri geldi ve maça başladık. Herifleri 5-4 yendik, lag testi yaptık falan dediler ama ben screenshot'ı çoktan foruma koymuş ve galibiyetimizi ilan etmiştim.

Henüz rakibimiz belli olmadı. Hala oynanacak maçlar. Rakibimizi beklemekteyiz artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder