6 Mayıs 2009 Çarşamba

Grup Çalışmaları

Evet, bugün grup çalışmalarına start verdik. Davul'a okulumuzdan bir isim olan, 9/A sınıfının sakin ve cool takılan öğrencisi Sinan'ı getirdik. Kendisi 94 doğumlu olmasına karşın, oldukça yetenekli bir kişi ve gerçekten çok iyi davul çalıyor. Bugün ilk defa onunla çalma fırsatım oldu ve gerçekten çok şaşırdım ve hayran kaldım. Güzel bir stüdyo vari ortam yaratmış kendine ve kafasına göre takılıyor. Bir hocası var ve 1 yıldır davul çalıyormuş. Bir Smoke on the Water çaldık. Gerçekten çok keyifliydi. Bir ara sanki şarkıyı Deep Purple çalıyor da, biz dinliyormuşuz gibi bir duyguya kapıldım. O kadar harikaydı yani. Şuana kadar hiç davul ile birlikte çalmadığım için bir acayip oldum. Yarın da çalışacağız bakalım, güzel bir video çekip, buraya, facebook'a falan koymak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder