29 Mayıs 2009 Cuma

Okul

Yıllardır okuyoruz, en azından lisenin bitmesini ve biraz daha sıkı olmayan bir yaşam tarzına kavuşmayı hayal ediyorduk (saçları kesmek zorunda olmak, okul kıyafetlerini giymek zorunda olmak gibi şeylerden bahsediyorum). En sonunda lise bitti, yaklaşık 2 haftadır okula gitmiyoruz. Ama sanki bir boşluk var hayatımızda. Tüm arkadaşlar böyle diyor. Sabah kalkıp okula gitmek, 7-8 saatini orada geçirmek. Hep bunları yapıyorduk. Şimdi ise sabah istediğim saatte kalkıyorum ve akşama kadar sıkıntıdan patlıyorum, yapacak pek bir şey yok. ÖSS çalışmaları da yalan oldu. Normalde okula gitmekten nefret eden bizler, her gün okuldayız. Hele bugün, tüm ekip okuldaydı. Biliyordum okulu özleyeceğimizi ama bu kadar erken olacağını tahmin etmiyordum. Gerçekten özledim lan, o sınıf ortamı, geyik ortamı... Müthişti. Bir daha asla yakalayamayacağımız güzellikteydi bana göre. O ortamdan bir çok kez şikayetçi olmuş olsak da seviyorduk demek ki. Evet, işte böyle. Yarın yine boş bir gün olacak, okulun bahçesine gideceğiz sivil olarak, oturacağız saatlerce, müdür gelecek bizi kovacak. Akşam olacak, çarşıda bir kaç saat takılıp eve döneceğiz ve ertesi gün yine aynı şeyleri yapacağız. Yazın yine çalışma durumları vs olacak ve bir şekilde başka bir düzene adapte olacağız. Geçen yazki düzenimiz harikaydı, umarım bu sene de ona benzer rahatlıkta bir yaz olur. İnşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder