16 Mayıs 2009 Cumartesi

Okul Bitti

Evet, bugün son sınavımızı da olduk. İlk yazılılardaki olağanüstü saçma notlarımı birer birer kurtararak, orta düzey bir karne görmeyi garantiledim. Şuan görünürde sadece bir tane zayıfım var. O da 44'den. =) O dersin herhangi bir sınavından 3 puan fazla not alabilseydim, şimdi bu durum üzerinde kafa yormak zorunda olmayacaktım. Gerçi yıllık ödev var bir de, hocanın ona 50 puan vermesi zayıfın yok olması anlamına gelebilir, tabii diğer 2 sözlü notunun da 45 ve üzeri olması şart.

Şimdi bizim okul nasıl bitti? Bildiğiniz gibi MEB bize bir kıyak yapmıştı ve son 1 ay veli onayı ile 45 günlük devamsızlık hakkımızın tamamını kullanabilme hakkı tanımıştı. Bunu kullandık. Pazartesi'den itibaren yürürlüğe girecek benim dilekçe. Sabah geç kalkıp, güzel bir kahvaltı. Ardından ufaktan ÖSS'ye çalışmak lazım. Belki biraz geç olabilir ama kendime güzel bir yol çizmeyi planlıyorum. İnşallah iradeli ve disiplinli bir şekilde çizeceğim bu yol üzerinde yürümeyi başarırım. Göreceğiz...

Bu arada, grup çalışmalarından bahsetmezsek olmaz. Grubun bildiğiniz gibi vokali yok. Bu iş için profesyonel bir şahıs olduğu haberini almamız ile birlikte, şahısla görüşmeye gittik ve okul gecesi kendisine uymayan bir tarihte yapılacağı için "red" cevabı aldık. Evet. Bunun üzerine okulumuzun "koro" sunda yer alan ve geçtiğimiz sene yapılan okul gecesinde solo performansları ile izleyenleri mest eden kızlar ile yola devam etme kararı aldık. 3 kız var, her biri farklı birer parça söyleyecekler. Bu parçalar da netlik kazandı: Yalan dostum, Sarı çizmeli mehmet ağa, Sevda çiçeği. Şuan parçaları büyük ölçüde oturttuk ve ufak tefek hatalar dışında çalabiliyoruz. Vokal ile çalışmalara da gelecek haftadan itibaren başlıyoruz. Facebook'dan bizim videoları takip edenler, artık vokalli videolarımızı da görecebilecekler. Ne büyük olay öyle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder