17 Mart 2011 Perşembe

Dexter - Oyun - Eskişehir

Bugün hava çok güzeldi. 18 derece sıcaklık vardı. Eskişehir'de ilk defa bu sıcaklığı gördüm. Mal gibi evde oturmakla geçti bugünüm, hava güzelken dışarı çıkmak varken eve tıkı kalmak bir sinir bozucu. Neyse ki dizi izledim ve vakit güzel geçti. Dexter'ın birinci sezonunu bitirdim. Uzun zaman sonra üç bölüm üstüste izledim. Sanırım en son Supernatural'ın 2. sezonunda böyle bir şey yapmıştım.

Dexter ve kardeşi -Ice Truck Killer-

Dexter cidden bayağı bir sağlammış. Söylenenler haklı çıktı ve hayran kaldım. Fazlasıyla etkilendim. Özellikle birinci sezonun son iki bölümü harikaydı. Yine de bir Supernatural değil tabii ki gözümde. Onun yeri çok ayrı.

Kursa giderken torrent'i açık bırakıp bir şeyler indirmeye başladım. Aslında oyun için açık bıraktım torrent'i. Call of Duty: Modern Warfare 2, Duty Calls ve Bulletstorm indirdim. Laptopta zaten pek bir şey beklemiyordum ama hayal kırıklığı yaşadım. Hiçbirin oynayamadım. Zaten oyunları Zamunda'dan indirdiğim için hepsi Rusça çıktı. Grafik ayarlarını düşüremedim haliyle ve çok fena kastı. Düşürebilseydim ayarları oynanabilirdi bence.


Duty Calls nasıl bir yapımsa menü diye bir olay. Sadece giriyorsun ve çıkıyorsun. Veya ben bulamadım nerede olduğunu. Oyunu açar açmaz direkt başlıyor her şey ve durduğunuzda da ya çıkma ya da oyuna devam etme seçeneği çıkıyor. Gerçekten çok ilginç.

Şu an Dexter'ın ikinci sezonu iniyor. Büyük bir merak içerisinde inmesini bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder