9 Mart 2011 Çarşamba

GSF'ye Kapak Atmak

Dün çok ilginç bir şey yaşandı. Kursa yeni bir hatun geldi. Geçtiğimiz yıl bir kaç ay  resim öğretmeni ile haftada sadece 2-3 gün çalışma yaparak Güzel Sanatlar Fakültesi özel yetenek sınavlarına çalışmış. Öylesine girdiğini söylediği Anadolu Üniversitesi Seramik Bölümü'nü kazanmış. Şu an orada kaydı bulunuyor ve tatmin olmadığı için bu bölümden tekrar kursa gelme ihtiyacı hissetmiş.

Benim amacım zaten iyi kötü bir yerlere yerleşmek olduğu için bölüm ayırt etmeden girebildiğim kadar sınava gireceğim. Bu bağlamda bu kız bile Seramik'i kazandıysa ben hayli hayli girerim diye düşünüyorum. Çünkü kursa dün sonradan katıldı ve perpektifin ne demek olduğunu bildiğini iddia etmesine rağmen daha sonra o taraflara göz attığımda hocanın ona perspektifi anlattığını gördüm. Ayrıca çizgileri de bir hayli kötüydü. O çizimi gördükten sonra içim rahatlı hafiften. O bile kazandıysa ben hayli hayli kazanırım triplerine girmiş bulunmaktayım şu an.

Eskişehir'de 2 gündür kar var ve bu çok can sıkıyor. Kaş'tan dönüşümde çok güzeldi hava. Yine bozuldu, boktan bir hal aldı. Bu arada dört bir yanı saplar ile çevrili olan kursa hatun akıyor son zamanlarda. Başımıza taş yağacak bu gidişle. Kıyamet alameti gibi bir şey bu.

Edit: Yanılmışım. Hatun öküz gibi çiziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder