20 Mart 2011 Pazar

GSF - Çizim - Yaz

Cumartesi günü uyumak suretiyle kursa gidememiştik. Bugün gittik. Güzeldi, eğlenceliydi yine. Desen ve imgesel çalıştık. İmgeseli çok seviyorum. Sonuçta direkt olarak kafamdan geçen şeyleri kağıda dökmeye çalıştığım için fazlasıyla sarıyor. Desen veya obje gibi değil. Karşımdaki şeyi olduğu gibi kağıda dökmek zorunda olmak beni benden alıyor. İmgeselin özgürlüğünü ve yaratıcılıkta bir sınırlarının olmayışına hastayım. Keyifli oluyor cidden.

Çizim koymak pek adetim degil ama resme
tıklayarak diğer çalışmalarımı da görebilirsiniz.
Gösteriş amacıyla değil çizim konusundaki
gelişimimi görmek adına açmıştım forumdaki
konuyu. Gerçi görürsünüz orada.
Güzel Sanatlar için bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere 2 farklı sınav oluyor. Birinci sınavı geçenler ikinci sınava girmeye hak kazanıyor. İki sınavdan da başarılı olanlar okula giriyor. Birinci bölüm sadece desen. Yani bir herif oturuyor karşımıza ve onu çiziyoruz. İkinci bölümde ise bölüme yönelik bir konu veriliyor ve o konu tabanlı bir imgesel çıkartıyoruz. İmgeselin herkesten farklı ve uç bir düşüncenin eseri olması çok büyük getiri sağlıyor. Bu sebepten ötürü imgeselde hayal gücümün sınırlarını zorlayarak çok rahat bir imgesel sınavı geçireceğimi düşünüyorum. Ki imgesele girebilmek için birinci bölümde deseni yapabilmek gerek. Sanırım deseni geçersem, gerisi oldukça kolay olacak. En azından ben öyle görüyorum.

Yaz yaklaşıyor yavaş yavaş. Çok güzel bir hava vardı bugün Eskişehir'de. Resmen Antalya staylaydı hava. Sabah güneşli ve sıcak, akşama doğru kapalı ve yağmurlu. Antalya iklimini buralarda görmek acayip oldu.

Yaz demişken yazın nerede çalışacağımı da yavaş yavaş düşünmeye başladım. Asistan yardımcısı olarak bir çok arkadaşım turizm acentalarında çalıştı geçen yaz. Ben o sıralarda yaptığım kaza sebebiyle geberiyordum ve bu işlerden nasibimi alamamıştım. Fakat bu yaz bir boklar yiyeceğim. Kıyak iş gibi geliyor bana. Turist gibi takılıyorsun, tek olayın malzeme taşımak. Ayrıca gece de sana kalıyor. Vallahi süper. Umarım olur bu iş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder