3 Mart 2011 Perşembe

Güzel Eskişehir

Eskişehir'e umutsuz bir şekilde geri dönüş yapmıştım bir kaç gün önce. Fakat buradaki tablo cidden çok ilginç. Havalar ısınmaya başlamış ve artık ortalık buz gibi değil. Sanırım havaların ısınması ile alakalı olarak insan yoğunluğu fazlalaşmış. Kampüs özellikle cıvıl cıvıl. Basketbol oynamaya gidip insan yokluğundan oynayamadığımız günler oluyordu, bugün 4 vs 4 maç yaptık. Baya gelen oluyor artık herhalde. Diğer pota da full doluydu. Ufaktan bir basketbol çevresi edinmeye de başladık.

Kursa da uzun zamandır gitmiyor olmaktan ötürü bir özlem duygusu var içimde. Özledim kursu. Ayrıca uyku düzenimini de sağlamış olmamdan dolayı, her şey çok güzel olacak.

Bu arada Paticik Forumlarından Moncici -Ozan- bana nota öğretiyor artık. Bugün ilk ders başarıyla sonuçlandı. Çok güzel şeyler öğrendim. En azından temelini öğrendim olayın. Yararlı oldu bayağı. Arkadaş sağolsun çok ilgili ve bilgili gördüğüm kadarıyla. Eskişehir'e gelince nota falan öğreneceğim diyordum hep, ufaktan başladık böylecek. Güzel.

Ve son olarak yazın vokal yapmayı düşünüyorum ve bu bağlamda çalışmalar da yapacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder