21 Aralık 2010 Salı

Elm Sokağı ve Koli

Dün gece film izlemeye çalıştım ancak başaramadım. Elm Sokağı Kabusu 2010'u izlemeye başladım. Yarısına geldikten sonra Facebook sohbetten gelen ses üzerine Facebook'a döndüm ve bir daha filme dönmedim. Gerçi zaten sonunda ne olacağı belliydi. Freddie'yi öldürecekler ve bitecek yani... Nedir yani... Zaten filmi izlenebilir kılan tek şey Katie Cassidy'ydi. Onun da erken ve zamansız ölümü üzerine film oldukça boktan bir hal almaya başlamıştı. Zira o kadını seyretmek yetiyordu. At gibi hatundu cidden. Bir yerden gözüm ısırıyordu onu meğer Supernatural'danmış. Bizim kahpe Ruby ulan bu =D Ahaha...Ve bir de şeye uyuz oldum: filmin başında öldürülen herifin adını Dean yapmışlar. Ulan hiç başka isim mi bulamadınız. Dean sadece sonunda Winchester varsa güzeldir. Ve sadece Jensen Ackles tarafından canlandırılan bir karaktere yakışır.


Bugün eşyalarımı koliledim. 4 koli mal çıktı. Yarın onları kargoya vereceğim ve bizden önce Eskişehir'e gitmiş olacaklar. Böylece halihazırda eşyalarımız biz varınca orada bulunacaklar. Kolilere hemen hemen eksiksiz olarak ne varsa koyabildim. Ancak Vodka şişesi koleksiyonumu koyamadım. Belki yarın bir çözüm bulabilirim onlar içinde ama şimdilik dışarda kalmış durumdalar...

Pazar günü Eskişehir'e gidiyoruz temelli. Bu arada oraya gitmeden önce 4-5 günlük boş günümüzü boşa harcamamak adına bazı girişimlere başladık. Facebook üzerinden Eskişehir'de ortam kurmaya kasıyoruz şu sıralar. Bazı kişiler eklendi falan... Bakalım neler olacak. Belki bir izidivaç bile çıkar bu olaydan =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder