8 Aralık 2010 Çarşamba

Web Tasarım'a Dönüş

Evet, uzun zamandır başkaları için web sitesi tasarımı yapmıyordum. Son dönemde bu işten para kazanıldığını görmem ile birlikte, bende ufaktan geri dönüş yapmak istiyordum. Tabii artık bu konuda eski prestijimi kaybetmiş bulunmaktaydım ve artık insanlar benden web sitesi yapmamı istemiyorlardı; gerçi pek fazla bir talep yoktu ama ayda yılda bir duyuyorduk yani... =D Bundan 2 yıl önce o tek tük gelen şeyleri de geri çeviriyordum veya siklemiyordum.


Bu sırada ayağıma güzel bir fırsat geldi. O da Kaş Aydın Haber... Kaş'ta yayınlanan haftalık bir gazete bu ve bir web sitesine ihtiyaçları varmış. Komşum olduğu için seve seve yapacağımı söyledim. Yaptım da. Tasarıma karşılık gazete reklamım yapılacaktı fakat henüz gerçekleşmedi bu. Gerçi şu an yapılmaması daha iyi. Sezon kapandığı için pek bir arayış ve talep olmayacaktır web tasarıma. O yüzden 4-5 ay sonra sağlam bir kaç reklam ile geri dönüşümü tamamiyle sabitlemiş olacağım. Umarım ben de bu işten para kazanabilirim =D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder