23 Aralık 2010 Perşembe

Neden Olmasın Böyle Bir Şey?

Bugünlerde değişik proje fikirleri aklıma geliyor. Nedendir bilinmez bayağı bir üretken olmaya başladım gibi ve  hiç olmadığı kadar da hevesliyim. Geçmiş dönemlerde birileri (özellikle İsmail) bir proje önerisi ile veya düşüncesi ile bana geldiğinde "tutmaz" diyor ve kestirip atıyordum. Gerçi kestirip atmak değil cidden tutmayacağını düşünüyordum, heves ve istek yoktu yani. Şimdilerde ise bu olaydan tamamiyle vazgeçmiş ve arınmış durumdayım. Öyle ki şu an kafamda bir çok tasarı var (İsmail ile halihazırda ortak olanlar falan) ve bunların çoğunun teorik olarak tutacağına eminim. Pratikte neler olacağını tabii zaman gösterecek.

Bugün düşündüm taşındım, ilginç bir şey buldum. Malumunuz herkes seks peşinde. Arkadaşlık siteleri var, evlenmek veya seks tabanlı ilişkilerin yaşanabileceği iletişim kurma aracı olaraktan. Ancak arkadaşlık siteleri, çok geniş bir kitleye hitap ediyor. Öylesine üye olanlardan tutun, evlenmek isteyenlere, net ortamında takılacak adam arayanlarından, yalnızlık çekmek istemeyenlere, seks partneri arayanlardan, saf ilişki peşinde olanlara... Tabii çoğunlukla erkek nüfusunun yüzde 90'ı zaten kafadan seks peşinde ama olsun yine de fazlasıyla geniş bir kitleye hitap ediyor o tarz siteler. E biz öyleyse seks tabanlı bir arkadaşlık sitesi açalım?

Değil mi ama... Fuck Buddy edinsin insanlar, sevişsinler, tatmin olsunlar. Format olarak kafamda canlandırabiliyorum siteyi ama ismi gereği çok abaza akını olacaktır. Bunu da premium üyelik sistemi ile aşaraktan halledebiliriz sanırım. Fuck Buddy arayan kızları nasıl bulacağımızı henüz düşünmedim. Ama vardır belki. Ne bileyim, taş gibi bir erkek olur mesela sitede, kız onunla sevişmek falan ister üye olur falan filan...

Evet haklısınız. Zor. O yüzden şimdilik siktir etsem daha iyi sanırım. Ayrıca hatun dediğin naz yapar, fuck buddy olayına gelemez... Fuck Buddy olayınca gelecek olsa zaten direkt orospu olsun, para kazansın. Tabi...

Google Görsel'e "fuck buddy" yazınca çıkan bir görsel... Demek ki böyle bir talep var, insanlar fuck buddy arıyorlar. Hmm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder