6 Aralık 2010 Pazartesi

Film Geceleri Başlıyor


Supernatural izliyordum son iki aydır. Her gece en az bir bölüm izleyerek geçiriyordum. Bayağı bir gerideydim dizide ve bölümler hali hazırda beklediği için direkt indirip izliyordum. Ancak 2 hafta önce diziyi yakaladım ve artık haftada bir izleyebilirim haliyle. O yüzden bende, her gece bir film izlemeye karar verdim. IMDB’nin en iyiler sıralamasının başındaki film ile başlamak istedim buna. Yine o sıralamaya göre izlemeye devam etmeyi planlıyorum yeni filmler. Hoş oldu böylesi.

Sıralamanın ilk sırasındaki film The Shawshank Redemption’ı izledim dün gece. Cidden harika bir film. Olağanüstü beğendim. 10 üzerinden 10′luk bir film. Çok sağlam bir şey olmuş ki zaten listede birinci sırada olmasından anlayabiliyoruz bunu. Özgürlüğün değerini ve hapis hayatının zorluklarını bu filmden iyi hiçbir şey anlatamaz. Umut’un ne kadar önemli olduğunu… Bir çok şey anlatıyor da film, yazarak anlatılmıyor işte. İzlemeniz lazım.

IMDB’nin iki numarası Godfather. Onun ilk 30 dakikasını izleyip, sıkılmış ve bırakmıştım geçmişte. O yüzden onu atlayacağım. The Good, the Bad and the Ugly’yi izlemiştim daha önce. Pulp Fiction’ı ise bir türlü izlemeye fırsat bulamamıştım. HD kalitesinde online izleme olayı dayoktu falan, şimdi araştırdım var HD olarak. Bu gece onu izleyeceğim. Bakalım beğenecek miyim…

Son olarak Andy Reyiz’e saygılar. Çok büyük adamsın hocu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder