29 Aralık 2010 Çarşamba

Projelere Başlıyoruz

Duştan çıktım şimdi. Hava buz gibi olmasına ve dışarıda kar yağıyor olmasına rağmen; kaynar(evet) su ile duş almak harika bir keyif. Cidden insan acayip ısınıyor ve rahatlıyor. Şimdi bir de çay koydum, afiyetle içeceğiz. Fındıklı Hanimeli falan var, çaya batırıp yiyeceğim. Neyse. Öyle işte.

Bugün PTT'ye gidip, posta çeki ile host domain satın alma olayını hallettik. Kafamızda bir çok proje var ve bu projelerin potansiyeli en yüksek olanı ile başlamaya karar verdik. Bu bağlamda EsesEmlak.net'i açıyoruz. Domain ve host ücretini Kebirhost'a gönderdim söylediğim gibi. Ödeme bildirimini yaptım ancak henüz sipariş onaylanmadı. Onaylanır onaylanmaz işe koyulacağız.

Format olarak Eskişehir'deki Emlakçıların yer alacağı ve gönüllerince satılık ve kiralık evlerin ilanlarını verebilecekleri bir platform oluşturuyoruz. Bunun yanında belki ilerleyen dönemde sahibinden satılık evlerin de bir sitede yer almasını sağlayabiliriz. Eskişehir kiralık ev açısından çok yüksek bir potansiyele sahip, o yüzden bu işten bayağı bir kazanç elde edeceğiz diye tahmin ediyorum. Host ve domain parasını çıkartsak yeter zaten şu an için... =D Ki ben inanıyorum çıkartacağımıza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder