6 Ocak 2011 Perşembe

Facebook'un Saçmalaması

Kafayı yemek üzereyim sinirden. Neden sadece benim başıma geliyor cidden anlamak güç. Yaklaşık 2 gün önce Facebook'ta fotoğrafları göremiyordum. Güç bela problem bildirim sayfasını bulabildim Facebook'un ve sorunu bildirdim. Ertesi gün sorun düzelmişti. Ne düzelme ama...

Facebook hesabımı komple sıfırlamışlar. Sadece video ve fotoğraflar kalmış, geri kalan her şeyi silmişler. Beğendiğim zibilyon tane sayfayı, profil bilgilerimi ve notlarımı silmişle. Neyse, sorunu düzelttikleri için pek fazla sinir yapmadım ve tekrardan tek tek girdim silinen bilgiler.

Peki bugün ne oldu? Yine aynı sorun. Şu an yine fotoğrafları göremiyorum. Mal gibi, 0.facebook kıvamında Facebook kullanıyorum resmen. Girdikçe uyuz oluyorum siteye. Sinir krizine girmek üzereyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder