23 Ocak 2011 Pazar

Yapmak İstediklerim

Öncelikle yeni bir gitar almam gerekiyor. Uzun zamandır, hatta ilk başladığımdan beri aynı gitar ile takılmaktayım ki artık cidden çok boktan geliyor o gitar. Zaten boktan da  yani... Güzel bir taksit seçeneği ile yepyeni bir Epiphone Special II almayı planlıyorum. Paraya kıyabilirsem eğer şu an birinci sıraya yerleştirdim onu ihtiyaç olarak. Tabii ilk olarak kredi kartımın çıkmasını beklemem gerekiyor.


Bunun dışında dövme yaptıracağım 3-4 ay içinde. Zaten yıllardır kafamda olan bir şey bu ve geçtiğimiz bir yıl içinde kafamda belirlemiştim istediğim deseni ve yapılacağı yeri. Sol bacak bileğimin dış kısmına, Gibson Les Paul deseni yaptıracağım. Onun için nakit paraya ihtiyacım var elbette.

Eskişehir'e dönünce bir işe girmeyi düşünüyorum. Part time eleman arayan bir barda çalışmaya başlasam harika olur mesela. Hem saatler bana uyar, hem de güzel iş yani. Ve ayrıca sosyaleşiriz orada. AÖF bokuna bağlı kalmamış oluruz böylece. En önemlisi de para kazanmış olmak tabii.

Gitarinceleme.com'u da tekrardan aktif hale getirme planım var şu an ancak biraz zor olacak sanırım bu. Hem kendime ayırabileceğim vakit daraldı hem de ilk zamanlardaki  hevesim pek kalmadı. Ama bu işlerin istikrar ile doğru orantılı olarak geliştiğini kavramış biri olarak; zorlayarak da olsa bir şeyler yapmam ve bu projeyi ayakta tutmam gerekiyor.

Ve son olarak EsEsEmlak.net olayından da artık para kaldırmak istiyorum. Bir şeyler yapılmalı artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder