29 Ocak 2011 Cumartesi

Kaş - Antalya - Eskişehir

Bu hafta yollardan çok çektim. İlk olarak Cuma günü Eskişehir'den Kaş'a; Ardından Kaş'tan Antalya'ya; ve son olarak da Antalya'dan Eskişehir'e.


Eskiden Antalya Kaş arası 4 saatlik yol fena uzun gelirdi, şu an 10 saatlik yollara alıştığımız için pek de uzun gelmiyor o yol. Her neyse, Kaş yağmur dışında güzeldi. Yağmuru sevmediğimi bir kez daha üstüne basarak belirtmek istiyorum ve devam ediyorum; sürekli yağdı allahın belası. Dışarıya çıkamadık doğru düzgün. Eskişehir'in soğuğu, Antalya'nın yağmuru... Bezdiriyor ikisi.

Kaş'ta 2 gün kalmayı planlamışken, 5 gün kaldık. Tam tekrar Kaş'a alışmıştım ki dönmemiz gerektiği için döndük. Bu arada Antalya üzerinden geçtik tabii. Öğrenci Kimlikleri vardı, onları aldık. Antalya Eskişehir'den daha güzel ve yaşanılabilir geliyor bana. Orada gördüğüm insanlar daha bir sıcak geliyor bana niyeyse, huzurlu hissediyorum kendimi Antalya bölgesinde. Zaten direkt iklim olarak alışkın olduğum iklim olduğu için direktman seviyorum.

Eskişehir'e dün sabah geldik. Bayağı bir uyuz oluyorum şuraya geldiğime. Antalya'yı görünce, kıyaslama yapınca cidden fena uyuz oluyorum Eskişehir'in haline. Neyini övüyorlar buranın, neyini seviyorlar anlamıyorum. Herkesin kendi memleketi işte, benim için Antalya bir numara.

Antalya'dayken bir Araştırm firması aradı, mail yoluyla kendilerine iş başvurusu yapmışım, gelin görüşelim dedi. Bugün oraya gittik görüştük. Fena değil gibi şartlar. Sanırım değerlendireceğiz bunu. Ekstra gelir elde etmemiz cidden rahat bir nefes almamızı sağlar.

Bu arada Kaş Aydın Haber'in son sayısı yayınlanmış ve benim yazı da oradaymış. Hoş, yazmaya devam etmeyi düşünüyorum. Oyunlarla ilgili yazmak, okunmak istiyordum; benim elimde olmayan sebeplerden ötürü gerçekleşmedi şimdilik. Bu yüzden o boşluğu bununla doldururum artık. Ki o gazeteyi alanlar muhtemelen benim yazımı da okuyorlardır ve zaten 6 bin nüfuslu bir ilçe olduğu için Kaş, 10 kişi okuyosa yeter diyorum ben...

Sabah kurs var. Erken kalkmak zorunda olmak beni uyuz ediyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder