5 Ocak 2011 Çarşamba

Özlediklerim Vol. 1

Bloga yazılabilecek hoş bir konu bulabildim nihayet. Sonuçta yeni bir hayata başladık ve tabii ki eski hayatın özlenilen şeyleri oluyor. Bunları listelemek istiyorum.

- Antalya iklimi. Kesinlikle bunu çok fena özledim. Burası hep soğuk, Antalya'yı özlememi sağlayan en büyük sebep bu. Sabah uyanınca hava durumuna bakıyorum, önce Eskişehir, sonra Antalya. Eskişehir'de -2 ile 3 derece arasında  bir sıcaklık ile karşılaşıyorum; Antalya'da ise en az 14 derece...
- Kaş Lisesi bahçesinde basketbol oynamayı fazlasıyla özledim.
- Denizi özledim. Porsuk gölü sanılanın aksine pek tatmin etmiyor insanı.
- Her gece çeşitli dizilerden bir kaç bölümü izlemeyi özledim.
- Ses sisteminden şarkıyı son ses açıp, gitar ile eşlik etmeyi özledim.
- Şort giymeyi özledim.
- Sabah uyanınca çayımı demleyip, açma almaya gitmeyi ve akabinde kahvaltı yapmayı özledim.
- PES oynamayı özledim.
- Halısahaya gitmeyi özledim.
- Limanda kola çekirdek yapmayı özledim.
- Kaş Meydanını özledim.
- Yüksek sesle müzik dinlemeyi özledim.

Sanırım şimdilik bu kadar. Muhtemelen aklıma daha çok şey gelecektir. Gelmeli de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder