22 Ocak 2011 Cumartesi

Tekrar Kaş

Evet, ilk defa evimden bu kadar uzun süre uzak kaldım. Aslında pek buraları özlediğimi söyleyemem. Sadece iklim konusunda bayağı bir içleniyordum Kaş'ı düşünürken. Ulan ne güzeldir şimdi oralar falan diyordum sürekli ama pek de harika değilmiş Kaş =D. Eskişehir kadar soğuk değil tabii ama Eskişehir'de olmayan ve hayatı daha boktan bir hale getiren bir şey var Kaş'ta; o da yağmur. Yağmuru sevmem, nefret ederim, her şartta duyunca bir sinir basıyor üzerimi, öyle bir şey. Kaş hep güneşli, sıcak ve sakin haliyle kafamda belirdiği için, buraya gelirken yine o tablo ile karşılaşacağımı düşünmemden ötürü olsa gerek hayal kırıklığı yaşadım.

Her neyse... Eskişehir'e ses sistemi götürmemiştim. Laptop'ın sikindirik onboard hoparlörü ile pek tat alamıyordum, bugün eve gelince ilk iş olarak zevk ala ala müzik dinlemeyi geçiriyordum içimden ancak o da olmadı. Geldim eve ve bana ait olan hemen hemen tüm düzenin anası sikilmiş. Ulan gitmemi mi bekliyordunuz =D... Neyse ki ses sistemimi tekrardan bağladım bilgisayara ve şu an keyfini sürüyorum fazlasıyla.

Kaş'ta bu gece için hoş planlar vardı ama hava sebebiyle iptal olmak durumunda kaldı. Yarına yapılırsa yapılacak artık bir şeyler. Zaten 2 gece kalacağız burada. Akabinde Antalya'ya gidip Öğrenci Kimliği çıkartacağız. Sonra da Eskişehir'e döneceğiz. Ben 23 Şubat'ta tekrar gelmek zorundayım, mahkemem var. Hayatımda ilk defa mahkemeye çıkacağım, zanlı olarak. =D Ahaha.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder